Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

301 DAGAR

Hej på er bloggen. Ojojoj vilken dag det har varit!! Ni alla som följt bloggen vet ju vilket strul det varit för mig med alla flyg hit o dit, ingen ordning på något!! Självklart så händer det min familj också!! Så i torsdags när dom egentligen skulle flygit in till Lubbock blev de fast i Denver för att deras flyg blev inställt. Efter mycket om och men så kom hela gänget i morse vid 10.30. Och alltså jag säger bara.. Det var Amazing. Har ju typ drömt om denna dag så länge o kan inte fatta att min familj är här och att vi äntligen är tillsammans igen. Känslan när man såg de på flygplatsen var helt obeskrivlig, så mycket gråt och lycka. O mina fina bröder... Alla 3.., jäklar va stora dom blivit!! Speciellt tvillingarna, herre min Gud, så humla Goa killar!! Känns som det var igår vi träffades senast även fast det känns som det var år sedan. En helt underbar upplevelse som jag aldrig kommer glömma. 

Jag o mamma i storgråt 
Min älskade mormor var även med, o jag hade ingen aning om det!! Helt underbart!!
Älskade familj!



Vilka underbara bilder, hela familjen ses igen❤️❤️❤️ Det kommer en tår av lycka för er skull, som ni har kämpat detta år! Stor Kram Vendela & Välkommen hem snart igen! Malin

Svar: Kramar till fig fina Malin<3
Vendela Jurland

2015-06-13 · 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback