Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

GRAD PARTIES

Hej på er!! Denna helg har varit supermysig verkligen. Efter skolan i fredags så åkte jag o Paige hem och började fixa lite inför girlsnight. Någon timme senare så kom Anna och Maddie o vi hade en supermysig kväll med girlstalk o godis. 

Igår morse så gick vi tjejer upp o gjorde brunch, hur gott som helt. Runt lunch kom jr o hämtade mig och så åkte vi till Maddies hus en stund innan vi åkte hem till honom. Det var väldigt blåsigt o värst igår så vi chillade hos honom tills det var dags för mig att åka på stephs o Jocelyns party. Det var superkul o alla va så fina. Runt 8 efter partyt så kom jr o hämtade mig och så åkte vi plus våran kompis kirby, tredje hjulet haha, till bion o kollade på pitch perfect 2 askul film. 

Imorse vaknade jag och snackade med bästa Julia som också är utbytesstudent i Oklahoma i någon timme. Det är verkligen det bästa, att ha utbyteskompisar som man kan snacka med under året! Vid 11 kom jr o hämtade mig o så åkte vi till hans kyrka och sen vidare till lunch o lite shopping. Nu ligger jag i sängen o tar det lite lugnt. Snart så ska vi (jag o jr som vanligt) till våran kompis courtneys graduation party o efter det iväg till powderpuff practice, imorgon är det ju äntligen gameday yaaay haha!! Så tagg!! 

Annars så rullar livet på, börjar få mer panik för varje dag att jag kommer åka hem men längtar bara mer o mer för att träffa alla vänner o familj i Sverige. Är också mer taggad än ever för att min familj kommer hit mindre om en månad ahhhh cant wait!! Puss o kram


Maddie Anna o jag
Maddie o jag
Steph jag o Jocelyn 
Charmig bild på mig o Lauren
"2015 blew away"
Squad
Fina Julia 
BAAAM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback