Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

PROM BILERNA

Känner att jag laggt upp så mycket prom bilder, men jag tycker sånt här är så kul att kolla på andras bloggar haha. Så här kommer bilderna Kenda, fotografen, tog på oss innan balen. Vad tycker ni?
 
 
 
 
Min favvo
Vänner o familj, FULSIDAN SER BRA UT
 
En annan av mina favvos


Herregud vad fina ni är tillsammans!!

Svar: Tack så mycket!! Kramis
Vendela Jurland

2015-05-14 · 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback