Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

THIS WEEKEND

Hej på er o sorry igen.. Denna helg åkte vi till Eric o shannons lake house igen o kunde helt enkelt inte blogga. Vi åkte på lördag förmiddagen och kom ut runt 4, min o paiges kompis Brianna följde med, superkul. När vi kom ut så åkte vi först ut en stund med båten o badade samt åkte ring bakom båten. På kvällen så åt vi massor av god mat och hängde bara där. På söndagen var vi ute på vattnet hela dagen och åkte vattenskidor/bräda och ring bakom båten. Massor av härligt bad också! På kvällen gick vi o la oss ganska tidigt för att vi var helt slut av alla vattenaktiviteter. Igår så gick vi upp vid 7 och började åka hemåt. Amy behövde vara på jobbigt tidigt så det var bara att gå upp. Inte så kul... Jag gick faktiskt o la mig så fort vi kom hem o sov i några timmar. Runt 3 kom jr och hämtade mig och vi åt lite lunch tillsammans. Vid ca 6 släppte han av mig hemma och åkte på träning så jag började fixa mig lite inför kvällen. Jag Paige Brianna kinsey och Anna åkte till aleks hus för lite hamburgare o häng, jr kom dit också. Supermysig kväll.  

Imorse vaknade jag med Anna brevid mig och va helt slut. När vi kom hem igår kollade vi på HSM till klockan 3 på natten, är verkligen inte van att vara uppe så sent här borta. Just nu ligger jag i sängen o softar. Ska nog dra ut om en stund o hänga med lite kompisar men måste vara vakna till lite först haha. 

Kramis

Miljön
Lake huset
Fina kvällen 
BWAGS
Jag o b
Selfie
Överraskning för Anna



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback