Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

ODESSA I HELGEN

Hej på er allihopa!! 
Glömde bort att berätta att vi är i odessa över helgen. Vi åkte supergidigt imorse och åker hem imorgon kväll. Så just nu är jag och Paige hos paiges bästakompis avery i odessa och har bara Chillat idag. Ikväll ska vi åka till the drive in Yay så excited!! 

Igår kväll var jag Maddie och Rylie på Coopers baseball match, men tragiskt nog så förlorade dom och åkte ut ur deras första playoff match, jätte oväntat och tragiskt:( men hade iaf en bra kväll med fina vänner, samt ledsen pojkvän haha... 

Nu ska vi fixa oss lite inför ikväll, ska möta upp några av deras kompisar om en stund. Avery har även hon en utbytesstudent från Belgien, ska bli så kul att få snacka lite med henne. Att träffa andra utbytesstudent eller svennar är det bästa!! Kramis 




Maddie o ja
Fina bästis
Maddie Rylie o jag
Swag bild med jr





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback