Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

LAKE WEEKEND

Hej bloggen. Kom hem igår från världens bästa helg. Har haft så kul med jr o hans familj samt deras kompisar! Lake huset var helt fantastiskt och vi spenderade nästan all tid ute på sjön med vattenscootrar, båtar och vattenskidor, så himla kul. Jrs mamma tog massor av bilder som hon lovat att skicka till mig så så fort jag får dem samt bilderna från powderpuff kommer de ut på bloggen o då kan jag berätta lite mer vad vi gjorde. Har iaf hade bästa helgen!! Har även fått några frågor under helgen som jag kommer lägga ut i ett inlägg ikväll, så jag har inte glömt bort era frågor haha!! 

Idag är det endast 16 dagar tills min familj kommer och 20 dagar tills jag lämnar Lubbock. Spricks nästan utav glädje men också panik... 

Kramis

Har bland annat träffat en kamel och 2 zebror under helgen haha. Story kommer senare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback