Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

LAUREN 18

Hej på er!! Gud vilken hemsk men ändå så jäkla rolig! Om hela 3 dagar kommer the fam!!! Kan fortfarande inte förstå det! Igår så firade vi Lauren med hennes familj o sen åkte vi hem till Julia och gjorde smores, så mysigt! Idag så kom min arearep över för sitt sista besök så dagen har mest gått åt att träffa henne osv. Ikväll ska jag hänga lite med Maddie och jr. Får se vad vi hittar på. Sen imorgon o på torsdag är planen att hänga med lite kompisar o sen måste jag packa också. Helt sjukt att jag flyttar härifrån om en vecka! Kramkram hörs snart

Innan middagen
Blair jag o Lauren
Fina födelsedagstjejen
Happy me
Happy Lauren
Smores goals






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback