Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

BREAKFAST AT MORGANS

Morgan x2 och Paige
All in...
Jag o fina Morgan
 
Hej på er!! De senaste dagarna har varit ganska nice faktiskt. I torsdags efter skolan kom jr och några kompisar över en stund, vi typ kollade på film och bara chillade. Igår så hade vi en delay, vi börjat skolan 10 iställer för 8.30, och detta för att det snöat såååå himla mycket haha... När det gäller snö här borta så pratar alla som om man ska dö så fort man går ut haha, en otroligt stor skillnad jämfört med Sverige. Efter skolan åkte jag och en kompis till Drive in bion, hur mysigt som helst, önskar verkligen att vi hade det där hemma... 
 
Imorse runt 10 lämnade vi huset för att åka till Morgan, en av tjejerna jag äter lunch med i skolan för hennes födelsedag. Här i staterna går de verkligen all-in på dekorationer och födelsedagar, vilket va superkul haha. Temat var the 50's/Breakfast at Tiffanys, så alla var så otroligt fina, bilder på oss alla kommer inom kort, har ej fått de än hehe. 
 
Ikväll ska nog jag och Maddie träffa lite kompisar och förmodligen åka och bowla, det ska bli superkul im excited. Pussar o kramar på er alla i Sverige 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback