Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

ARG

Är så otroligt arg/ledsen/frustrerad just nu. Allt dåligt händer just mig!!!! Igår kväll runt ca 8 tiden blev mitt flyg till Dallas nu på morgonen inställt pga dåligt väder. När det snöar o så här borta så blir det värsta kaoset så man kan typ ej göra något... Då försökte vi hitta en ny resa till Dallas o även till andra städer men inget fungerade, så nu är läget så att jag kommer åka från odessa imorgonbitti till Dallas, och den Dallas till Honolulu, så kommer jag komma fram på kvällen samma tid som det var tänkt. Detta innebär ju då att jag missar en hel dag... Gud vad ledsen jag är, denna resa är verkligen once in a life time pga alla roliga grejer vi ska göra, så jag missar en dag på en båttur där man kunnat sett delfiner, valar osv... Just nu hatar jag snö mest av allt, kan inte beskriva hur arg jag är... Men åtminstone kommer jag dit, även fast det är en dag senare.
 
 Usch fy blä håll tummarna för mig att det funkar imorgon!! Kram


Håller tummarna allt jag kan!!! Kram från mamma o mormor ❤️

2015-02-28 · 17:19:04

Håller tummarna allt jag kan!!! Kram från mamma o mormor ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Vendela Jurland

2015-02-28 · 17:19:23

Stackare, hoppas det löser sig❤️❤️ Kram

Svar: Tack så mycket❤️ kramis
Vendela Jurland

2015-03-01 · 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback