Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

VINST FÖR COOPER

Denna kväll har verkligen varit hur bra som helst!! Det började med att Brittney kom och hämtade mig, och sen åkte vi till Cooper Drive-In (en restaurang precis vid vår skola haha) och åt lite kvällsmat. Någon halvtimme senare drog vi till matchen och det var verkligen så bra idag, vi vann överlägset!! 
 
Imorgon så ska jag och min värdfamilj åka på en heldag med YFU samt alla andra studenter med familj runt om i Västra Texas, ska bli kul att träffa alla andra studenter som bor i närheten. Dagen kommer vara klar runt 4, och då hade jag tänkt att dra hem till Brittney och sen får vi se vad vi ska hitta på:D
 
Måste även berätta för er att den tyska studenten kom igår ju!! Hans namn är hur svårt att uttala som helst, men jag kommer säga Morris för det är det som det låter som haha. Han verkar vara supersnäll, har dock inte snackat med honom så mycket pga att jag var i skolan idag och sen åkte direkt iväg till fotbollsmatchen, men är säker på att han kommer passa in i denna familj!!
 
Nu ska jag passa på o sova lite innan vi ska upp tidigt imorgon:( Ingen sovmorgon här inte haha.. Kram på er!!
 
Fina Brittney
 
Finaste födelsedagskillen
Standardpic med älsklings Paige



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback