Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

URKASS

Hej på er!!! Förlåt att jag varit så urkass på att skriva på ett tag nu, men det har hänt så mycket på senaste tiden så jag knappt hunnit tänka på bloggen. Men tänkte göra ett stort inlägg ikv om allt som hänt!! 

Men just nu är jag iaf påväg till jobbet för att jobba ett tag, senare i eftermiddag tänkte jag träffa Gustav och Linnea. Ska bli superkul!!

Ang. USA så har jag fortfarande inte fått en placering:( Känns som om den där skolan är jäkligt krångliga eftersom yfu jobbar stenhårt med att få ihop allt.. Menmen, det blir nog bra tillslut!! 

Vi hörs ikväll kram 

Slänger ut en bild från helgen då vi firade midsommar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback