Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

THE LAKE WEEKEND

Har haft en superbra helg i lakehouset med världens bästa värdfamilj o pojkvän. Hade så roligt och det är så hätligt att komma ut lite vid vatten och ja helt enkelt chilla. Efter jr's baseball match på lördagen åkte jag han och Amy ner tillsammans till sjön, Brennen och Robert åkte tidigare. När vi kom dit så ja bara chillade vi helt enkelt, lekte med barnen och körde lite lekar. Senare på kvällen åt vi middag och runt 10 tiden somnade jag o jr tillsammans på balkongen haha och runt 12 gick vi alla o la oss. På morgonen runt 12 kom jr's mamma och hämtade oss och så började vi åka mot Colorado City där jr's föräldrar växte upp och där hela deras familj bor. Det var värsta lilla staden ever haha, helt dött typ haha, en riktig Texas-mini stad! När vi kom dit åkte vi mot Jr's kusins födelsedagsfest och sedan mot hans mosters hus för lite mat. Runt 6 tiden började vi åka hem och var hemma runt 8. Hade en supderbra helg!! Kramis
 
min fina
mys
 
Shannon och Erics lille Tucker, blir så påmind av mina små gullisar där hemma!!
bae is being weird
oklar bild när jr slängde upp mig på hans rygg
selfie time




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback