Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

ÅKER FRÅN LAS VEGAS

Nu har vi haft några fina o härliga, dock enormt varma dagar här i Las Vegas. Vi har bland annat kollat på vattenshowerna på bellagio, besökt hoover dammen, shoppat på fashion show och ja haft det otroligt bra. Dock så har värmen verkligen tagit kol på oss alla. När det blir så varmt som det varit de senaste dagarna så tar det jäkligt mycket på både kropp o sinne, så har varit väldigt lat hehe. Nu kommer det dock bli lite svalare i san Diego och la som står på nästa stopp. Idag åker vi till Barstow och stannar där över natten och sen åker vi vidare mot San Diego på lördag och på söndag kommer jr yay det ska bli sååå kul!!

Nu är det endast ca 1,5 vecka tills jag är hemma i Sverige igen. Helt sjukt... Kramis

Kvällsbad
Min bästa kompis 
Kolla va Paige skicka till mig... Så söt...
Las vegas at night 
Säger bara wow!
Härlig shopping yay










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback