Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

PHOTOSHOOT

Kenda är så go! Hon skrev till mig och sa att hon ville ge mig en gratis fotografering som min hejdå present, så himla go! Så hon bad mig att bjuda in några kompisar så jag tog mina närmaste: paige. Maddie, Anna, Lauren, tatum och Kellyn. Har inte sett alla bilder men det jag har sett älskar jag!! Vad tycker ni?

During the shoot
Från vänster: Anna, Paige, Maddie, jag, Lauren, Kellyn, tatum
Min favvo
Lite awkward
Love this one
Boots!!!!!!!
Älsklings Kellyn 
Inspo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback