Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

POWDERPUFF DAY

Idag var det dagen vi har väntat på, powderpuff game dagen. O alltså oh my god va football e stressigt o rörigt. Va helt slut av allt springande(vilket man inte tror att det är) och bara allmän förvirring. Väldigt rörligt men så himla kul, speciellt för att VI VANN! 13-6 till oss o fasiken va härligt det var. Jag spelade center vilket innebär att jag snapar bollen till quarterbacken, och det var verkligen askul. Powderpuff var verkligen en av höjdpunkterna på mitt år pga det härliga junior gänget vi hade, alla tjejer och tränare men också att man fick lära sig mer fotboll fast inte så seriöst. Kändes iaf superbra att slå seniorna haha, även fast dom var riktigt sura menmen:) Jr's mamma Carrie var där och tog massor av actionbilder på oss, så fort hon skickar över dom kommer de upp på bloggen. Men så länge får ni se lite innan o efter matchen bilder. Kramis 

Hela vårt junior lag
Hollie o jag<3
Brenda!!
Jag och Caitlyn posar med junior lagets maskot vilket är en kanin vid namn Lola. Superkul historia då Hollie fyllde år en dag och då bestämde sig våra coaches att köpa en kanin åt henne som ett litet prank. Istället för att det blev hennes kanin så har Lola varit en del i vårat lag o varit på varje träning samt var på matchen idag. Hon har bott på vår skolas farm (typical cowboy-Lubbock) o jag o jr har tagit hand om henne för att det var han som köpte henne. Hur kul?
Squad. Jr Anna Maddie o jag
Alla som spelade på min linje
Goa tjejer 
Några tränare jag Anna och Maddie 
Gänget igen
Haha orkar ej med denna bild. Jag lola kirby och Kyle. Ser ut som att jag luktar på henne haha
Kolla hur go Paige va?! Love her




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback