Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

HEJDÅ FEST SUPRISE

Alltså jag har världens bästa kompisar!! I tisdags så hade de fixat en suprise Goodbye fest för mig!! Så himla gulligt. Jr kom o hämtade mig o när vi sedan åkte tillbaka hem så var alla mina vänner där o massor med mat o ja det verkligen ägde!! Kommer inte orka att posta alla miljoner bilder som jrs mamma tog haha, men ni för se en hel del iaf samt några som var där!

Mina frenship girls
Vårat förhållande^
min bästis 
Alltså kolla va fint!!!
Dusty o Christian 
Maddie ja avery o Hollie
Paige kinsey Riley o Maddie 
Bestie 
Finaste 
Fick värsta fina boken där alla skrev sitt favvo minne with moi
Sissy
Maaat
Bästa Squad
Yay
Finfina tjejer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback