Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

JAG LEVER

Hej på er alla trogna bloggläsare som fortfarande kikar in på min blogg!! Jag har fortfarande inte bestämt mig för att ha kvar bloggen och skriva någon gång då och då eller om jag bara har den som ett härligt minne. Har inte bloggat på ett tag då både mina datorer har varit som tegelstenar varav en av de gick sönder så har inte riktigt orkar satt mig ner o skriva på paddan eller mobilen som ni kanske förstår haha. 
 
Jag har iaf börjat skolan nu, eller för ett tag sen men whatever. Jag gick ju på risbergska sam när jag åkte men nu har jag bytt till IB, en internationell linje på Rudbeck. Jag trivs jättrebra och klassen är supermysig. Även här så pratar vi ju engelska på lektionerna efter som det är en internationell utbildning, så jag kommer nog keep the english up men kanske inte texas accenten... Eller kanske, det beror på hur mycket jag kommer att prata med Paige, Maddie, Jr och alla andra där borta såklart. Börjar sakna Texas ganska mycket nu... Alla vänner, cooper, chipotle och country... Can't wait until next time I'm in Texas!!
 
Livet rullar annars på, och på utbytesfronten är det väl ganska dött. INte så mycket som händer förutom att nästa helg så ska jag och Sandra åka på ett yfu hemläger, vilket ska bli väldigt kul att få träffa alla vi träffade för 1,5 år sen och få reda på hur deras år blev. Ska bli så kul!! 
 
Om ni har några sista frågor om mitt år är detta tiden att fråga på eftersom jag inte vet hur bloggen kommer bli i framtiden. Men iaf, TACK så mycket för att ni har läst min blogg, love y'all
 
jag o några nya klasskompisar hahahah lol


hur gör du och jr nu?
är ni tillsammans?

2015-09-08 · 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback