Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

FULLT ÖS

Hej på er alla. Tiden bara går o jag glömmer bara bort bloggen mer o mer haha... Nu när man liksom inte är utbytesstudent längre så är det svårare o komma ihåg att blogga, men det kanske inte är så konstigt... Tänkte iaf svara på frågestunden idag så det blir bra!! 

Det har varit så fullt upp sedan jag kom hem. Har bland annat hunnit fylla 18, haft fest, jobbat som en tok, spenderat tid med saknade vänner och familj, varit volontär på äldreboende, haft krogendebuten, varit på mysiga middagar osv. Funderar även på att dra någonstans nästa vecka med någon kompis, det vore så kul. Idag så hade jag igentligen tänkt att jobba men det blev inte så eftersom gårdagen blev så sen då jag och Sandra var o kollade på mamma som skulle uppträda på en restaurang i Kumla. Supermysigt! Så jag kanske jobbar imorgon istället. 
 
Hoppas ni har en superhärlig sommar även fast vädret inte riktigt är på våran sida haha.. Kramisar

Nedanför ser ni lite bilder från min middag med tjejerna!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback