Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

LAST DAY

Hello people!! 

Just nu sitter jag i US history klassen och vi gör verkligen ingenting eftersom det är sista dagen. Kan verkligen inte fatta att det är sista dagen jag kommer gå i the hallways och se vissa människor för sista gången. Ganska sjukt... Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg om de senaste dagarna. I onsdags så åkte jag Paige jr Anna och Austin till Maddies dansuppvisning och jag säger bara herre va bra hon är. Bäst av alla!!! O igår efter skolan så behövde jag stanna och hjälpa till med en catering för min matlagningskurs, det hade verkligen varit kul om jag mått bra... Hade ont i huvet hela tiden och bara mådde sämst så när jag kom hem runt 7 så gick jag o la mig på en gång... Men maten va iaf god! 

I helgen så ska jag åka med jrs familj till the lake!! Ska verkligen bli superroligt och jag är hur taggad som helst!! Idag är det även endast 20 dagar tills min familj kommer. Kan inte fatta att det är så nära nu!! Kramis 

My star 
Squad Yay
Maddie till höger
Sa hejdå till mina art kompisar...



Hej, har suttit o kollat igenom hela din blogg typ. O jag är såå avis! Jag tänkte bara fråga hur mycket allt har kostat för dej? Alltså inte shopping o så men att vara utbytes student lixom! Kram, jätte fin är du!

2015-05-22 · 21:49:58

kan du snälla fixa din design så man kan se fler än 3 inlägg? :)

2015-05-24 · 19:36:46

Hej Vendela! Jag är utbytesstudent med yfu 15/16 och har fått hem alla papper pch sånt. En sak jag undrar över är att jag endast får kontakta människor i Sverige en gång i veckan. Får man inte skriva oftare eller är det endast en rekomendation? Hur har du gjort? Tycker du att hemlängtan har varit jobbigt? Kram! <3

2015-05-25 · 07:43:18

hur är vädret i texas? året om liksom.
vad borde man göra om man besöker texas?
vad är det som gör staden så bra?
:)

2015-05-26 · 12:09:44

vad är seaworld san antonio för något? :)

2015-05-26 · 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback