Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

TONIGHT YES TONIGHT










Igår var det YoungLife city vilket betyder att alla high schools i Lubbock träffas o har YL tillsammans, det är verkligen så kul!! Jag åkte dit med Lauren stephanie och Blair, o när vi kom dit så mötte vi upp brittany och Christian på en gång. Efter någon timme när allt var klart åkte jag o brittany och hämtade upp Paige från hennes körskola (hon håller på o ta körkort) o sen åkte vi till Sonic vilket är ungefär som statoil o köpte lite milkshakes vilket har blivit en vana på måndagskvällar! Love it

Idag har varit en helt ok dag, var i skolan o inget speciellt hände förutom att jag fick tillbaka en engelska uppsats som jag skrivit o fick bästa responsen jag någonsin fått typ. Hade tydligen skrivit värsta felfria o bästa uppsatsen av alla hennes elever. Höll på o dö för jag trodde jag skulle faila egenska klassen på grund av att jag är en utbyesstudent haha, så det stärkte egot något oroligt, så kul:D 

Just nu gör jag ingenting, första dagen på länge som jag inte har några planer över huvud taget, ganska skönt ändå!! Imorgon ska jag o brittany nog åka till mallet o kolla halloween kostymer, har ni några kreativa tips på vad två blondiner kan vara som matchar varandra haha?

Ha en bra dag på er alla kram!!
O ps!! Min bästaste Maja är just nu i Paris o turistar sönder, så jag önskar dig några underbara dagar mitt hjärta! Saknar o älskar dig<3









Hejsan! Jag tänkte bara fråga om du upplever att det är svårt att hålla vikten där borta? Det verkar ju vara ganska annorlunda matvanor jämfört med Sverige liksom :) Tränar du någonstans?

2014-10-30 · 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback