Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

myskväll & sleepover

Just nu har jag precis ätit middag och sitter i min säng med min favvokusin Holger och Philip och ska kolla på Frost eller Frozen som alla vill att man ska säga, (vilket är typ den bästa filmen på x antal år som Disney gjort). Vi har precis varit nere och ätit en supergod Marängsviss som mamma och moster gjort, den var riktigt god! 
 
Snart kommer Lovisa och sover här. Vi börjar 11.50 imorgon så vi ska ta en mys/plugg/äta kväll. Inget kan göra denna kväll dålig helt enkelt. Nu ska jag fixa en sak som jag kommer skriva mer om ikväll. Lite spontant och kul, ni får se resultatet senare för nu ska jag gå och förbereda;) Vi hörs senare, kram
 
 
Några smaskiga bilder på Svissen
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback