Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

VÄRLDENS FINASTE PRESENT

Till er som har en kompis som ska åka iväg på ett utbytesår eller liknande, detta är verkligen världens bästa tips på avskedspresent!!!!

Några dagar innan jag åkte hade jag en avskedsmiddag, och då fick jag bland annat en speciell present av mina bästaste vänner Linnea och Maja. De hade skrivit 8 fina brev till mig med olika rubriker på som jag skulle öppna olika tillfällen på detta år. Dessa brev har jag varit så otroligt tacksam över, att få känna att ha med sig en del av något man verkligen älskar (och saknar). Idag kände jag mig lite deppig och längtar hem, alla utbytesstudenter har sådna här dagar. Även fast jag älskar mitt liv här i Texas så är det självklart att jag saknar allt där hemma, min familj, mima vänner osv. Det är då perfekt att ha lite support från sina bästisar utan att direkt höra av sig till de, eftersom jag försöker att undvika hemkontakt hehe. 

Brev är ärligt talat det finaste man kan ha här borta, spelar ingen roll om man har med sig några eller får de skickat, det betyder så mycket att ha den man älskars ord på ett papper. Tack för världens finaste present tjejer, jag älskar er

Dessa har jag hittils öppnat, yay




Åååh saknar dig så mycket

2015-01-15 · 06:54:45

Vendela, du har såååå fina vänner. Dom tar hand om din lilla mamma när du är borta. Puss o kram från mamma

2015-01-16 · 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback