Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

PROM DAY

Today is the day. Gud va jag längtat. Ända sen man va liten har man ju alltid drömt om en high school prom o nu händer det! Är more excited than ever, speciellt att få spendera det med världens finaste pojkvän. 
 
Mitt schema för dagen är fullspäckat med massor av fix o trix. Om ca 20 minuter kommer en tjej hem till mig som ska fixa mitt smink Yay. Sen vid halv 2 ska jag åka till en hårsalong och fixa mitt hår, sen blir det o åka hem o fixa det sista med klänningen osv, sen runt 4 så kommer jr o hämtar mig och så ska vi åka till vår kompis Jacobs house där massor av våra vänner kommer vara! Så ska vi äta lite där och vid 17.45 ska vi åka och ta prom pics, samma tjej som tog min värdfamiljs familjebilder. Sen tror jag att vi ska åka i någon partybuss eller limo till balen som är klockan 7-11, efter det får vi se vad vi hittar på men vi kommer förmodligen åka tillbaka till Jacobs hus, men vi får helt enkelt se:)
 
Gaaash im so excited!! Kramis
 
Baseball match igår
Maddie is the best
Go pirates 
Nya naglar 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback