Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

THANKSGIVING

Igår så fick vi äntligen ett litet break från skolan pga thanksgiving, är så taggad det ska bli så kul!! Så igår när vi slutade åkte jag brennen Paige och min värdmamma och åt lunch på en restaurang innan vi åkte hem, senare på kvällen åkte jag hem till stormy, en tjej på skolan, och kollade film med några kompisar. Det va supermys! 

Vaknade upp i morse och kände mig inte alls kry, hoppas verkligen att jag mår bättre snart, för vill verkligen inte starta lovet med att bli sjuk....

Idag ska vi åka till odessa, en stad 2 timmar nedanför Lubbock där Paige o hennes familj bodde innan de flyttade hit. I princip hela deras familj bor där så vi ska åka till deras mormor och morfar o fira thanksgiving där. Vet inte riktigt när vi kommer hem, men i'll let you know. Vet ej hur mycket jag kommer blogga eftersom vi inte är hemma osv, men vi får se:)

Ha en bra vecka guys!! Kram 

Syskon selfie

Vi gjorde turkeys på engelskan. Min är uppe i värsta hörnet haha







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback