Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

FRENSHIP GAME

Frenship matchen
Mina älskade vänner Blair, stephanie, Lauren och jocelyn 
<3
Min fina Steely 


Igår var jag på frenships play-off fotbollsmatch med några av mina kompisar som går där, men i princip alla från Cooper var också där. Även fast the tigers förlorade var det en kul match! När den var slut så grät i princip varje spelare eftersom detta var den sista matchen någonsin för årets seniors, och idag är det Coopers tur att spela sin andra playoff match och om de förlorar kommer jag aldrig få se mitt fina skollag spela igen.. Kommer hålla tummarna hela dagen eftersom matchen är 4 timmar bort vilket inte känns så lockande haha, dock hade jag nog vart där om jag hade körkort Menmen... GO PRIATES!!!

Efter matchen åkte vi till starbucks och tog en kvällsfika innan Lauren skjutsade hem mig. Idag har jag inga speciella planer, har snackat lite med Lauren om att göra något men också lite med Steely så vi får se vad som händer. Ha en bra lördag allihopa! Kram









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback