Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

SHE'S HOME


Äntligen är min lilsis hemma!! Insåg denna helg hur tom jag är utan henne ärligt, min älskade sis!!! 

Helgen har varit ganska händelserik men också väldigt tråkig. Spenderade både fredag och lördag kväll hemma hos stormy med det vanliga gänget, det var verkligen supermys. På dagarna var jag ganska mycket med min värdmamma och fixade inför julen, men har mestadels legat i sängen o tagit det lugnt pga att alla e borta över julen...

En kort uppdate för nu ska vi umgås lite med släkten som kommit upp för o fira jul här. Puss o kram 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback