Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

MY WEEKEND

Hello på er! Just nu ligger jag i sängen o har precis vaknat, det har varit en väldigt hysterisk helg så har inte riktigt hunnit med o blogga. I fredags när vi kom hem från skolan började vi direkt att julpynta huset, det är nämligen så att imorgon så ska vi ha en julfest hemma hos oss och då måste ju alla juldekorationer vara framme, och här i USA är hllgtider ganska överdrivna så vi har huuuuur mycket julgrejer som helst! Så det höll vi på med i princip hela kvällen och igår på dagen. Runt 5 så kom Brittany och hämtade upp mig och så åkte vi till hennes lillasysters 10-års kalas. Vi åkte och hämtade mat och tårtan och ja var helt enkelt bara där och hjälpte till. Runt ca 8 så kom några kompisar och hämtade mig och så åkte vi till Blazes hus där vi hängde ett gäng, i princip bara folk som jag känner från skolan så det var kul! 
 
Idag ska vi göra klart alla dekorationer och sen tror jag att jag och Paige kommer hitta på något, typ åka o äta med några kompisar, vi får se helt enkelt. Hoppas att ni har haft en bra helg och ni som är i Örebro på O'Helga Natt, USCH vad avis jag är, så se till o njut!!
 
Pussar och Kramar från USA
 
 
På teatern i skolan med Bek och Harper
Snodde en ballong av Brittanys lillasyster Brooke
In tha car with B




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback