Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

FÖDELSEDAGAR

Äntligen är det fredag o jag är så taggad på helgen. Tycker dock att det är skönt att skolan har kommit igång så man får lite struktur i vardagen även fast det ibland suger haha...

Både igår och i onsdags var jag på restaurang med mina älskade vänner från frenship. Lauren kom och hämtade mig efter skolan och så åkte vi till mallet för att foxa några ärenden samt köpa lite grejer... På måndag ska jag på en superkul grej, men tänker inte berätta något förs det kommer upp;) Är verkligen så taggad. Några timmar senare åkte vi till något ställe där Blaire och alla andra var. Hon fyllde år för ett tag sen, så några av hennes kompisar samlades o så hade vi en middag för henne. Superkul o träffa alla Goa tigers igen (frenships maskot). Hade verkligen saknar allihopa, speciellt Lauren som jag inte sett innan jul. Igår så var vi ungefär samma gäng på middag för Stephanie som fyllde 18 år. Det var awesome like always och ja, mysigt helt enkelt. 

Just nu sitter jag i engelska klassen och inte gör någonting. Man är ju not supposed att ha mobilen uppe, men har världens bästa lärare samt när man är utbytesstudent får man massa saker som ingen annan får;) nu ska vi dock så och äta lunch, vi hörs sen. Puss

Blaires middag
Jag och steph igår 
Älsklingarna steph och Lauren 
<3
Gänget igår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback