Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

PROM 2

Hej igen på er!!

Kom på att jag missat helt o berätta för er att jag ska gå på frenships bal ikväll! Mina tjejkompisar som går där och jag har snackat om det ända sen jag kom så det ska bli riktigt kul!! Det är faktiskt Lauren o deras kompis nico som ska gå som min date. Man kommer ju inte in utan en date så han erbjöd sig att vara min superkul. Och ja, jr är okej med det och nico vet om att jag har pojkvän så inga missförstånd här inte:)

Just nu sitter jag på jrs baseball game och ska snart åka hem och börja fixa mig. Det är inte alls ett så späckat schema som förra helgen, utan jag kommer göra mitt hår o makeup själv med hjälp av Paige. Så kul!! Kramis 


en till bild från förra helgen haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback