Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

GREAT WEEKEND

 
 Me and B
Frukost 
 BFF
 Selfie
 Finaste Kylee
 Ma bro
Perfekt fotbollsdag 
 Snyggaste Steely
Mys framför brasan 
First snow

Har verkligen haft en superbra helg med underbara människor!! I fredags efter skolan skjutsade min värdpappa mig och Paige hem till Brittany och vi hade verkligen världens roligaste kväll, älskar verkligen mina tjejer. Vi träffade bland annat Landan och Ryan och åkte till en sjö, låter väldigt konstigt men kul va det!! Dagen efter åkte vi och åt frukost på ett supermysigt ställe och några timmar senare åkte jag och Brittany mot Tech matchen vilket verkligen va superkul, även fast vi förlora:( Dock va det så JÄKLA varmt så vi båda hade liksom klänning på oss utan jacka, verkligen hur fint som helst! Efter matchen gick vi till min värdfamiljs tailgate var där vi hämtade med oss Paige, åkte o köpte en pizza och sedan hem till Brittany en kortis innan vi åkte vidare till våra familjekompisar Eric och Shannon. Efter vi varit någon timme där så drog vi vidare till en bonfire vilket var helt ok. Träffade dock några kompisar från skolan vilket va kul. Efter bonfiren åkte vi till Canes och köpte mat, so wondeful haha, sen åkte vi direkt hem, åt och sov. Idag har vi inte gjort någonting alls, utan bara typ sovit, ätit och chillat, det är nämligen så att den första snön kom idag, vilket va ganska otippat då de va så himla fint igår, menmen, man kan ej lite på vädret här i Texas:D Nu ska jag göra klart en engelskagrej innan jag ska dra mig mot sängen. BTW så börjar vi skolan klockan 10 imorgon... BARA FÖR ATT DET KOMMIT TYP EN HALV CENTIMETER SNÖ!! Sjukaste någonsin, så ja vi får se om det blir någon skola över huvudtaget, för man kan ju absolut inte ta sig till skolan när det snöar så mycket... Eller?;)
 
Godnatt på er!! Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback