Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

SNART STAN MED MAMMA

Hej på er! Hur är läget? Med mig leker livet bokstavligen haha!! Har verkligen världens skönaste jobb vilket gör det så mycket bättre att gå upp på mornarna när man vet att man ska jobba. Får i princip betalt för att umgås med mina bästavänner och spela gitarr, kan ju inte bli bättre!!

Efter jobbet dessa dagar har jag bara vart hemma, åkte på någon kort förkylning men känner mig ganska okej nu. Så har spenderat denna veckan hittills i sängen med serier och sömn hehe... Men nu känner jag mig bättre så snart ska jag o mamma åka upp på stan och kolla efter klänning och bikini till moi, hoppas att vi hittar något!!

Angående USA har vi inte fått reda på något än vilket suger... Har dock gått igenom miljoner visum papper som tog mycket längre tid än vad jag trodde.... Är iaf klar nu så det känns superbra! Måste bara åka in till den amerikanska ambassaden i början av juli och gå på en intervjuv. Känns superläskigt, speciellt eftersom jag måste vara själv... Vi får hoppas att det går bra!! 

Vi hörs kram 

En fin bild på mina fina bröder





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback