Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

En vanlig onsdag

Glömde att säga att igår var jag och min fina vän Gustaf och fikade efter skolan. Det var supermysigt och träffa honom eftersom det var ett tag sen. Efter det träffade jag Sandra och åkte till gymmet som vi skulle kolla på. Jag blev positivt överraskad, jag tror att jag ska börja där. Det verkar inte vara det mest populära gymmet i stan, men det är ju bara bra när man ska träna stenhårt haha! Det ända negativa är att jag måste binda upp mig ett halvår vilket innebär att jag fortfarande kommer ha kvar det när jag åker till USA, men det fixar sig! 

Just nu sitter jag i bilen påväg för att äta mat med min familj plus moster och kusiner som är hos oss i veckan. Vi hörs senare, puss

En bild igår på fina Gustaf



Vilket gym var det? :)

Svar: Lifestyle fitness heter det och ligger i Aspholmen:)
Vendela Jurland

2014-03-01 · 02:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback