Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

ONE DIRECTION

 
I slutet av 2013 släpptes One Direction biljetter eftersom de kommer till Sverige nu i sommar. Jag och Sandra var så ledsna att vi missade den förra konserten när de var här så vi var väldigt bestämda med att hitta biljetter tills de skulle komma i år. Tillslut fick vi tag på biljetter till både fredagen (13/6) och lördagen (14/6) och var helt överlyckliga, tills vi fick reda på att vi måste åka på ett läger våran organisation YFU anordnar just den helgen som är obligatorisk.... Vi kan alltså inte gå på konserten. 

Så nu tvingas vi sälja våra älskade 1D biljetter, så tänkte kolla om någon av er är intresserade. Vid intresse får ni mer än gärna kommentera här på bloggen, skriva på facebook eller slänga iväg ett mail till [email protected]

På fredagen har vi Bakre Parkett Vänster Yellow och på lördagen Främre Parkett Höger Red. Pris kan diskuteras, kvitto finns. 
 
Gud vad jag hade velat sett dessa snyggingar!! Men nu har ni chansen att göra det



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback