Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Vendela Jurland och är 17 somrar och kommer ifrån Örebro.
Den 15 Augusti 2014 flyttar jag till Lubbock, Texas för att vara utbytesstudent ett år med YFU. Jag kommer gå på Cooper High School och förhoppningsvis vara Senior. Här på min blogg kan ni följa mig på mitt livs resa i USA, och om ni har några frågor kring mig eller mitt år är det bara att kommentera eller skicka ett mail till [email protected].
Tack för att du läser min blogg och hoppas du gillar den!
Puss och Kram!

NATIONELLA

Godmorgon på er! Vaknade nyss och tänkte gå upp snart och fixa mig lite inför skolan. Idag ska vi ha nationella i engelska, är lite nervös vad det kommer handla om då jag inte tyckte att prata delen passade mig alls. Aja, hoppas att det blir något bättre ämne. Efter skolan ska jag upp på stan och sjunga, sen hade jag tänkt att plugga hela kvällen. Nu i slutet börjar min skolmotivation sjukna för varje dag som går, så hade tänkt att skicka in alla restuppgifter som jag samlat på mig hehe..

Ha en bra dag, så hörs vi. Kram 
 
En bild på mig o fina Andersson för ett tag sen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback